Peppar Peppar Ta i Trä

Ja nu är helgen snart avklarad med en massa skoj. I Fredags var det en massa förberedelser för Julshowen som var igår. Holly visade sig att inte må på topp. Kickade mot sänkeln som han gjorde på hoppträningen och grinig och allmänt konstig. TRÄNINGVERK tänkte jag (?) Tog in han i stallet och linnementade ryggen ifall det nu var räningsverk och eftersom att han tappat lite muskler där eftersom han gått ner i vikt vid rygg och magen. Och när jag linnementade vid ryggen så sjönk han ner med ryggen ca. 10 cm. Shit! Han hade så klart jätte ont i ryggen och med tanke på att sadlarna har rört på sig vid bakvalvet i ca. Månader. och han är nästan skinnflodd där bossarna legat trots att jag spart hår där från klippningen.. Och jag som ringde sadel makaren för månader sen när allt började. Dom hade då som sagt ingen tid förens i Januari. Så vi fick ringa igen och kunde komma på Måndag eller Tisdag och det som svider är att jag kan inte åka in på Måndag och pappa kan inte på Tisdag. Så det får bli typ tömkörning i en månad.. Sen så kommer min hopptränare som gör sin behandlingar på Holly på Tisdag.
Får se hur han mår idag :)  

Behandlingarna heter Kranio Sacral Terapi och står för en förbättring av självläkande förmåga. Googla gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0