Info om oss

Amanda Pettersson heter jag och har ridigt sen jag var liten. Köpte min första ponny Wiktor år våren 2006. Red LB hoppning La Dressyr och 80 Fälttävlan. Jag hade honom i två år tills jag kände att jag inte kom längre på honom. Under försäljningen köpte jag mig en ny ponny. En ponny som hade gått allt innom fälttävlan. EM NM SM mm.Jag startade Lag-Sm 2009 och har startat 90 fälttävlan La dressyr och LB hopping. Tyvär så var jag tvungen att ta bort henne under våren 2010 av en allvarlig skada i hjärnan. Så nu är det stora ögon för en ny häst.

WIKTOR



Wiktor  2008



Wiktor 2008



Båda kusarna på ett foto.

MOSSAN



Dressyr träning Tyskland 2010



Tyskland med Mossan Dressyren (program ridning) 2010 



Tyskland Terräng 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0