Varm

JA förlåt för dålig uppdatering. I måndags vart Holly skod för jag tyckte att han snubblade och var lite seg i Söndags när jag red. Så hon fick komma tidigare ifall det kunde vara att skorna hade blivit långa. Men de hade dom inte tyckte hon. Utan hon tyckte han var varm i båda frambenen.

Jag red dressyr lektionen ändå för det var bättre när jag kom till stallet på kvällen. Kylde det lite innan träningen ändå ifall det skulle komma upp nått. Men de gjorde det inte. Under ridpasset var han så otroligt fin. Han var Normal, Tyckte båda jag och tränaren.

Men jag tänkte att eftersom han är ny för oss. Jag rider en helt annan ridning än vad hans gammla mamma gjorde och det är träningar hit och dit. Hästan han reagera negativt och av det bli lite varm i benen och bli lite loja så därför får Holly bara gå och lunka i veckan. Bara i skogen, andas ut och landa lite. Så får vi se hur han är nästa vecka. Säkert super duper pigg!!



Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Häftig bild :D

2010-11-17 @ 14:39:14
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättemysig bild :D

2010-11-24 @ 14:34:15
URL: http://yttertygel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0