en lugn men lång dag

Hejsan.

idag har det vart en långdag. Som sagt. Hade mina lektioner och det var inget för mig tror jag. Är sån osäker person och nu när jag mår lite halvdåligt också. Har inte alla fötter på jorden. Så ska nog vänta ett tag.

Holly fick vila idag eftersom att han fick vaccinet igår. Borstade och pysslade om han. Gjorde även ett det dära bandage inpackningen på hans mugg men en fet salva som jag köpte igår. Så vi får se hur det ser ut imorgon när han kommer in från hagen :)

Sedan efter det vart det en sväng till Lyckås Ridsport för att köpa mig ett par ridbyxor. Tror jag provade 20 st men bestämde mig tillslut för ett par bruna från PK. Skit snygga!!



Så här ser dom ut fast bruna.

1300 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0