Full dag i stallet

Hejsan.

Hela Fm och Em har tillbringats i stallet. Morgonen började med ett morgon pass för Pelle. Holy fick arbeta ordentligt. Tyckte det var bra att få lite hjälp nu så här i början så jag vet vad jag behöver träna på. Så man inte bara rider runt!!

Sen vart den en liten avkloppling för både mig och Holy. Jag fick filma Marika när hon hoppade din 3 åring. Sen vart det dax för dagens roliga. att släppa up holy i hagen med dom andra Valakarna. Full utrustning vart det. Skydd och hela köret för alla. Holy vart så klart över lyckig att få komma ut i hagen och de andra med såklart. Tror dom mins sprang i 20 minuter och ändå har han gått ett hårt dressyr pass. Dutti häst!!

Sen vart det lunch jag jag fixade och donade det sista i stallet som mockning och lite sånt.. Har ju vart så duktig nu och tvättat en massa täcken hela veckan :D En klapp på min axel av mig själv!

KRAM

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-10-13 @ 21:56:00
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0