så tomt

Hej bloggen.

Idag har jag fart och flängt lite. Till och med lite förmycket. Var rädd att jag skulle börja blöda ur munn, men det gick bra. Var i stallet och kollade på Dressyrtävlingen. Från att det var 12 starter i Måndags tills idag att det var 30 var duktigt. Super bra.

Idag kom jag verkligen på hur tomt det är i mitt liv. Inga träningar, inga tävlingar, ingen rodning alls nästan och inge syssel med utrustning och sånt (?) Shit .. Känns lite extra tomt nu när jag så sjukskriven och bara sitter hemma också :( .. Men Men .




Besök gärna min klubbs Hemsida. Den har precis vart nerlaggd men är nu på G igen :)

Klicka här



Puss och Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0