på riktigt

Jag har börjat fått en skännsla att nu är det på riktigt. Träningarna är igång, jag är snart igång, hästen blir bara bättre och bättre och har vart startklar ett tag men nu är det på riktigt. Anmält mig till 3 fälttävlans tävlingar och visseliegen reserv på en tävling. Men Jag har inte tävlat på över ett år, det är sjukt.

Känslan av att inte får göra det man vill och det man lever för och det man älskar mest på hela jorden kan man inte göra. Det har vart en jobbig prosess. Ett helt år. Otur med hästar, skador och dock med mig själv med! Men nu känns det verkligen som om jag börjar komma tillbaka till mitt gamla liv. Jag har lixom tåget på rälsen snart. Det är så svårt och förklara med ord hur jag känner, Varm, lycklig, kärlek och bara rus i hela kroppen!





Steffi och älskade Basse. Steffi överlycklig att få skritta av Basse efter ett riijääält hopp pass!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0