Gårdagens ridpass





Igår var jag upp och red Holly barbacka. Han var lite öm i ryggen men jag red lite försiktigt än då. Han blir verkligen trött på mig. Man kommer åt han så bra när jag rider barbacka. Satt som smäcken på han när jag red igår. Red mest lösgörande och mycket sidvärsövningar.

som sagt. När jag travade av var han jätte fin och hoppade av och satte på han ett täcke och assar på att känna igenom han lite, Han var mer öm då. Så nu ska jag ringa och höra om det finns någon tid i veckan och komma in.

Igår startade jag och Mimmi även om nuss på nytt. Kommer vara ett riktigt prodjekt om det!

Puss


Kommentarer
Postat av: My

Sv: Hehe



Ja nu ser vi till och göra ngt bra av nuss, ett nytt super nuss!

2011-02-14 @ 10:49:18
URL: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0