Dag 3 - Min största rädsla

Min största rädsla. Jag tror jag inte riktigt har haft någon redsla. Då kan jag säga att håller man på med fälttävlan och dessutom över huvudtaget med hästar så får man inte vara rädd. Hästar känner av allt!!  
Det är klart att jag ramlat av och blivit lite skraj. Kommer ihåg någon gång när min första ponny Wiktor sparkade mig på insida lår när jag klippte han. Han hatade att bli klippt!! Men det tog jag som en nypa salt. vist gjorde det ont men stod så pass nära så smällen vart inte så sto som blåmärket vart! Men rädd vart jag inte, vart mer arg på han! Kan inte komma på nått annat. Jag har alltid gått in till en häst med attetyd om jag känt obehag och det är då nog hästrna sköter sig när man visar att det är jag som bestämmer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0