Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.

Jag har glömt bort dessa dagar men jag har tänkt på att jag ska skriva dem hela tiden men jag vet inte riktigt vad som har hänt :) Mycket annat som kom imellan kanske?



Men iaf. Jag kommer till stallet direkt springer jag till stallet. Vi har först en entre och sen dörren in till själva stallet och sen är det stallgången och Holly står längt bort i en box. Från och med den tiden när jag kliver in i entren tills jag kommer till boxen är typ en stilla stund. När jag öppnar stall dörren är som att öppna en skatt kista. Kanske för att jag inte är i stallet så mycket. Och för att jag tänker på min lilla prins hela tiden. Hade jag haft mer tid för Holly hade jag självklart vart i stallet mer än dem 3 timmarna jag är där. Framför allt när han har gjort illa sig. Men varje dag jag kommer till stallet springer jag nästan till han och öppnar boxen och det första jag gör är att dra händerna mjukt över hans panna. Det är min grej lixom. Holly är den ända som får mig på anrda tankar och får mig glad när jag väl är ledsen! 

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0