Dag 7 - Min favorit grej i stallet

Seven Day Mud Away




Det här är en av mina favoriter i stallet. Inköpt i Lördags men jag är super nöjd. En sån där ny grej man alltid velat ha men aldrig köpt för man tror det är rena skitet men jag ä super nöjd. Har hört andra som är jätte nöjda med det också och har inte heller trott vad som står på etiketten!

Vad är det då? Jo det är en spray som man sprayar på hästen. Tex om du har en häst som går utan täcken på sommaren och vill slippa det här dammet som hanmar på hästen i hagen efter en rullning eller om du har en svättig häst efter träningspass så sprayar du på det här och allt torkar och du kan borsta bort det super lätt. Svårt att förklara men värt att testa!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0