Dagens ridpass

Idag har Holly fått skrittat ut. Han ska även arbetas lång och låg i formen i skogen. Tror det kommer bli lite svårt nu ibörjan då han är så nyfiken på ALLT! Han älskar skogen.

Nu har jag tänkt över lite på hans rygg och kom på att jag ska nog införskaffa mig ett Back on track täcke. Det stimulerar upp blodcirkulationen och gör att muskler återhämtar sig bättre efter träning och har en massa andra bra funktioner. Jag har använt back on track i 4 år snart och är jätte nöjd.  Jag har både använt fleece täcke och natt skydd samt stora trandsportpaddar.

Men nu funderar jag på vilket täcke jag ska köpa. Fleece blir så lätt skitigt. Men det har kommit så mycket nya back on track produkter så jag ska nog kolla upp lite!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Amanda, det finns jättebra täcke fråm B&T! Du ska inte köpa fleece.. Är hästen lite svettig så blir fleece kallt och blött och det är inte så bra om han är lite öm eller har en känslig rygg! Då ska han hållas varm..:)

2011-01-05 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0