Hatar ordet VÄNTA




Att vänta är det versta jag vet. Men att vänta på att en skada ska bli bättre, känns det som om att jag har gjort i hela mitt liv. Först allt som hände med Mossan plutt och nu med Holly. Har orkar inte det här mer men jag vill så gära. Så jag gör det nog för hästen. Mina planer som är så stora för det här året tar över allt!  

Men iaf. Var och pysslade om Holly nyss och tyckte dock att det var lite bättre för idag kunde han stödja lite bättre på det och kunde gå mycket bättre. Men svulnaden var dock lika dan som igår. Vi har pratat med så många vetrinärer idag så det vi skulle testa nu var att lägga ett sprit stödbandage. Så det gjorde vi. Så om det nu är bakterier i benet så suger spriten ur det ur benet. Dock ska det inte sitta på för länge utan i 12 timmar. Så imorgon bitti ska det av och det får stå och lufta under dagen och sen på med det under natten igen. Så vi får se om det bli bättre!

Ni får hålla tummarna åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0