Jätte varm dag tyckte vi båda två

Idag har jag ridigt lite lösgörande i bara skitt och trav. Började med att jag tog in han och började göra iårdning han och dåde han och jag var svättiga som typ gisar innan vi han komma in i stallet. Satte på han sadeln och det var som om han fick feber. Det bara rann svätt om han. Min stackars häst. Tycker det nästan är lite plåga att rida när det är så vart men idag hade jag inget val. Men han var super fin men har lite svårt att komma igenom vänster sidan men tror också för att jag själv är svag i den sidan. Och jag har verkligen insätt hur dålig sits jag har, när syrran tar kort. Det är lixom HEMSKT! Ligger som en fet groda på magen... Inte bra. Men skyller lite på sadeln också .. hihi Men iaf. Fick loss han lite i slutet efter massa lösgörande uppgifter.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0