Hopp träning och behandling.

Går dagen vart nästan som jag trodde. Knapt någon hoppning då basse knapt orkar galoppera och har svårt att trampa under sig så jag avslutade med en liten bana och mer ville jag inte hoppa pga att det känndes dumt. Så direkt efter träningen fick Helena behandla han.

Det mesta satt i länden och mycket stum i musklerna. Hon bahndlade rätt så mycket och får se hur han känns imorgon. Inte så konstigt att han inte kan trampa under sig när han är stum i länden och då blir dom ju som 150 kg i handen och du kan ju knapt lyfta upp dom..

Hoppas bara så det blir bättre snart och innan helgen då det är tävling :)


Nu ska jag ner och promenera med Basse och borsta en massor. Han har gjort en lerinpackning idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0