uteritt/ markarbete

Hinner bli så himla mörkt nu inna jag kommer till stallet. Men så är det när man pluggar i stan och hinner inte hem innan halv 5.


Igår var det uteritt som stod på schemat. Red ut en sväng och letade efter våran nya ridväg som vi har fått av komunen. Men hittade den inte så jag bestämde mig för att rida tillbaka till stallet och rida på utebana. Och kom dit och såg att det låg en massa trav och galopp bommar på marken. Så det fick det bli. Super fin och tillslut satt jag och red bytan. Oj vad han bockade med mig i ena bytet. Kände verkligen att han hade bus i kroppen.
Älskar det verkligen :) haha

Red i en timma och red mycket galopp övningar. Samlat och en massa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0