Hemma i kalla Sverige nu.

Hej alla läsare. Nu är man hemma igen. Semestern har vart väldigt upskattad. Behövde verkligen en semester.

Var hos holly igår och han har vilat och pomenerat och blivit tömkörd. Har saknat Holly riktigt mycket!! Men eftersom att han har ont i ryggen. Och det konstiga är att han fortfarande är lite öm. Men jag tömkörde han igår. Och tyckte att han dock var mycket bättre innan jag lämnade stallet sist. Det enda är att han inte trampar igenom med höger bak. Ska maila Massören och idag ska vi åka och kolla sadlarna. Och Mustang som är väldigt duktiga kan också kolla och ge lite förslag om hur vi ska göra :)

Har ni fått nått kul i julklapp ? :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt med semester, jag hade inte tackat nej till att åka iväg jag också. xD

2011-01-04 @ 14:05:19
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0