försäljning!!

Ja. Som rubriken lyder så tänkte jag ha en liten försäljning. Har en massa ponny saker och måste verkligen få se sålt. Finns verkligen ingen plats för det nu. Bilderna finns på min data men det fattas lite saker som jag inte hunnit tagit kort på så alla bilder kommer ut någon dag.

Som sagt. Idag var jag ner en sväng i stallet. Syster skulle rida så jag pussade bara på min prins idag. Hjälpte till med lunch stallet och sen röjde jag ut alla ponny saker från loftet som nu ska säljas. Nu kan man till och med lägga saker i mitt skåp (Y) :D

Lite dåligt med bilder just nu på min nya stjärna men jag har haft lite brist på kameror. Men nu har jag hittat min så jag kan hoppas på det bäst :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0