Dagens




Förvånads fullt fin var han idag. Satte upp med små förväntningar då jag viste att han skulle vara trött och matt men det var bättre än vad jag trodde. Jag hade ett bra tryck i handen och han trampade på riktigt bra idag. Idag på passet hade vi sists träning och det behöver verkligen jag. Känner i mina höfter efter ett tag att det börjar knipa i musklerna. Så då vet man direkt att det måste jag träna mer på. Min tränare sa att jag ska rida utan stigbyglar i 10 min varje dag när jag rider bara för att stärka musklerna. Och hon tyckte att jag kom ner mycket bättre i sadeln efter passet när jag tog stigbyglarna. Men dax att träna mera kan jag säga. Rätt nervös och spänd över hur tävlingen ska gå nästa vecka, jag är en liten perfektionist!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0