Hiss & Diss

Tänkte köra lite hiss och diss. och har hittat nått jag verkligen vill hissa är

Exklusiv Horse Wear. Har alltid tyckt om deras schabrak och täcken men nu har dom kommit med en massa nytt och jag tyckte det var på tiden med att komma med nya saker. Hissar dom just för deras braiga kvalite och just för att dom har uppdaterat sig och jag gillar sakerna som dom har kommit med.


















Skit snygga prylar!




Sen vill jag DISSA folk/ Idioter som rider utan hjälm. Jag fattar inte vrf. När man kan vara rädd och nojjig över en häst kan man inte vara det över sig själv också lite. Nää! När det ändå finns hjälmar och både snygga och fula. billiga som dyra och som passar alla. Då kan man använda hjälm tycker jag! Hjälm ett måste och det är faktiskt nått jag tycker är snyggt. Det är ju ändå en accessoar som hör till ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0