Som en sombiii





Sitter och är hur trött som hälst. Dock vart det bara 2,5 timma sömn i natt innan jag skulle upp och hoppträna. Men jag tog mig till stallet iaf och hopp träningen gick super bra! väldigt stark och stum i munnen. Aldrig känt den skänslan förut i handen men det gick bra tillslut efter lite pust och stööön! hoppade kombination och lite sånt. Fin men vi har lite att jobba på kan jag säga. Han slyter ut lite till höger hela tiden så måste parrera han hela tiden. Men det är ju så när dom inte är liksidiga. Inte ens jag är liksidig!



Idag kommer mamma och pappa hem så imorgon är jag tillbaka till den riktigta verkligheten med träningar, gym och synd och bra kost! I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0