to mutch!

wow vad tiden går fort ibland känner jag. Det är snart jul. haha nädå skämt oh sido.

Tävlade i söndags och kameran var för en gång skull hemma :( alla var funktionärer och hade inte tillgång till att fota. Dressyren gick förvänads fullt bra. Dock vill dom ha han lägre och rundare så han inte låser nacke och bog partiet. Kan hålla med!! Sen hoppningen gick bra. ett slarvigt pet på 60 cm. Nästan så att alla hästar blir lite lojja på så låga hinder!!

Terrängen gick bra. Dock två stopp pga av att jag litar för mycket på Basse. Jag tänker oftast åh nu har jag bra tryck och då slutar jag att driva och då stannar han. Men annars tyckte jag att han var super fin. Hoppade diket och trappan utan problem. Det är faktiskt flera månader sen han hoppade på den banan. Så han var lite på tårna.


Sen i lördags och dag har jag vart duktig och vart ute och sprungit. I lördags sprang jag efter att jag hade dressyr trimmar. Jobbigt värre. Idag sprang jag för att syrran red. Ingen vila här nej! Det pinsamma är att min mamma har bättre kondis än mig.. Men hon har ju itne haft ett långt sommarlov med en massa dååliga vanor. Men snart är jag fit for fight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0