dålig uppdatering.

Sitter nu i soffan och försöker skriva med en hand. Idag skulle jag hjälpa min syster med att bara holla i holly lite i grimman medans hon spände sadeljorden eftersom att han är så grining. Medans jag håller han böjer jag mig bara fram och ska kolla benet lite då känner jag hur det högg till i min tumme. Jag var mest chockad eftersom att jag trodde aldrig att han skulle bita mig så nu har det gott för långt. Har läst lite nu hur man ska göra. Inte mata han med godis från handen. Dock gör jag inte det men andra gör det så nu åker skylten upp. Sen ska man ryta till och ge en smäll på mulen när dom hugger efter en..
Men det känns så fel ? Vad tycker ni att man ska göra?

Systern min red ut idag i det fina vädret. Tror att det gick bra. Igår red jag barback och gud vad obehagligt Holly tyckte att det var. Först försvan han bara under mig. Tog ett tag för han att slappna av. Men det gick bra i slutet då jag markarbetade. Tyckte jag också var duktig då jag satt kvar på ryggen :)


Kram


Kommentarer
Postat av: sara

vilken fin blogg! :)

2011-02-13 @ 08:44:36
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0