En bra dag idag.

Hej det är söndag idag och det började med att jag hade morgon stallet men min handikappade hand. Så jag var i stallet 07.00 då. Kunde ta kraft och soppa och kratta stallgången och lite så.
under dagen har det även vart fälttävlans hinderbygge. Så har byggt en massa fina hinder till startfälttävlan som vi kommer ha om några månader. Kommer bli jätte spännande tycker jag.
Sen hade vi möte om 60 års jubileumet så nu ska det sättas gång och spåna på en massa saker. Jag och Mimmi har även fått igång Nuss igen. Så idag har det hänt mycket på klubben.

Ska ner klockan 18.00 och rida lite dressyr på Holly barbacka :)

KraM


Kommentarer
Postat av: Pederdaniella

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-11-09 @ 17:48:39
URL: http://pederdaniella.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0