Söndag.

Oj, Idag har jag hunnit med mycket. Började morgonen med att åka till stallet runt kvart i 9o. Fixade iårdning Holly och såg att benet var mycket fint. Nu är det som vanligt igen. Så nu sätter vi igång med lite träning. Red ut i ca 40 min och Gud vad Holly var pigg. Tror jag ska försöka att rida ut åt andra hållet någon dag och galoppera av han. Tror han skulle tycka det det vora nått. Efter vi hade vart i stallet åkte jag enr på akuten med mig själv och jag har haft ett Virus i kroppen i tre veckor och har nu fårr medisin för det. Sen drog hela familjen mot Kungens Kurva. Så har fått med mig lite saker från Hööks. :)





En bild från uteritten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0