tillbaka till verkligheten..

Hej bloggen, tillbaka till verkligheten och ridningen!


Haft två veckors semester på Gotland utan häst. Nu fortsätter semestern i 2 veckor till fast med en massa arbete hos Basse och mig! Taggad och motiverad måste jag säga!




Basse och jag hade ett litet dressyr pass idag. Ser inte ut att vara så jätte taggad ut på bilden men det var han. Red mycket lydnad och kände bara på hur kan kändes med tanke på att jag inte ridigt han på två veckor. Men jag tyckte att jag fick till det rätt bra i slutet. Arbetade bra med bakbenen och slappnade av.

Imorgon blir det nog ut och galoppera :) Det har han inte fått gjort på länge. Även personalen är tillbaka imorgon så det ska nog bli någon hopplektion i veckan :)!


En klassiker,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0