Ny häst, trasig Amanda

Ursh vad jag inte tycker om det här. Nu har jag åkt på en stor förkylning. Har vart frisk i en vecka. Innan det hade jag en hosta som inte gav sig efter  6 veckor. Men Men.. Bara att bita ihop.!


som sagt. Igår promenarade jag och mamma med Basse. Hunden var med också . Så sööt hund man har då han alltid vill hålla i kopplet och tillslut stod han och drog i tygeln så mycket och villa ha dragkamp. Kunde gott illa. haha

Idag satte jag upp trots min förkylning. Var ju tvungen och känna hur han kändes efter behandlingen. Lika kul varje gång för varje gång man sitter upp efter en bahandling så är det som om att man sitter på en Grand Pri Häst! Och det var Basse idag också. Hoppas det håller i sig och går åt rätt håll nu då.

Att tävla i helgen är fortfarande öppen. Då jag känner mig sjuk och har ingen lust att tänja ut Basses muskler till max på en tävling då han vart stel i musklerna ett tag. Vi får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0