Silver Moss

Silve Moss

1995

Imp. Irland

Mossan köpte jag för 2,5 år sen från Gotland. Där hade hon stått i 2 år och hade då gått EM,NM samt massa SM. Jag startade LA dressyr och Lb hoppning samt lätt fälttävlan samt Lag-SM 2009. Iår var tanken att vi skulla sattsa rijält. Vi hade lagt nivån ett snäppe högre och eftersom det här året 2010 skulle vara mitt sista var tanken att jag skulle sälja Mossan till vintern. Detta år var vi i Tyskland och sedan var hon super fin. Han starta en lätt klass i Tranemo men allt känndes konstigt och mossan stannade ut sig i hoppningen som inte är normalt. Måndagen eftet mådde inte Mossan bra. Det gick två veckor sen fick hon Leva lycklig på de gröna ängarna ist ♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0