Hopp träning i kylan igår

Hej mina läsare.

Igår var jag på hoppträning på Berga.Gick jätte bra. Men först tyckte jag att han var lite oren i ena bakbenet. Sen satte i igång och han vart bättre. Jag började med att jag red utan sporrar. Men då lyssnade han inte på skänkeln alls. Så jag satte på min sporrarna och då börjar han kicka mot den ist. Och när jag väl fått upp farten så fick jag ta av dom och då gick det mycket bättre :) Undra vad det kan vara för fel när han kickar mot skänkeln och det är oftast bara åt vänster skänkeln.

Efter träningen så kände Helena lite på han. Eftersom att hon är utbildad massör så kände hon att han var jätte öm i musklerna vid länden :( Så linnementa och ta det lite lugnt är gåtan kanske :)?

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0