Undra vad som händer ?

Igår var jag i stallet. Borstade och gjorde i ordning han för att planen var att tömköra igår med. Men jag märkte att han var lite svättig mellan frambenen :O SVÄTTIG ? Tog tempen och det visade sig att han hade feber :( Min lilla plutt. Kollade igenom han mer och från början var han varm i båda frambenen. Och som igår hade han fått ett sår på ensidan av benet under kastanjen. Jag ställde mig framför frambenen och såg att höger knät var dubbelt så störren en det andra! Gjorde rent med sprit och lindade en elastisk lina med spritbummul under. Får se hur han mår idag min lilla älskling :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ordning *

2010-12-14 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0