Nu är det mycket ...

Hej alla mina underbara läsare. Dock är ni inte så många än men ändå.

Det är ett tag sen jag skrev eller snarare, för en vecka sen. Var och provred två hästaer förra helgen. allt gick jätte bra så nu har jag bestämt mig för en. Besiktning kommer ske i veckan som kommer.

I helgen har jag tagit hand om Beanka. En häst som står i stallet, Fälttävlans häst ofc!!
Skrittade igår och idag vart det rida rida ut i skogen. Hade dressyr tävling på FM -EM. Och som ni alla vet så går Dressyr jätte långsamt så det tog ett tag innan jag kom ut i skogen som sagt. Men allt gick som det skulle (y)

Imorgon blir det till att dressyr trimma ponnyn på ridskolan. Ska även starta klubb dressyren på den i hegen, Får se hur det ska gå. Fåt bli en LB:1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0