Om denna Talang inventering



I helgen åker jag nämligen till Mantorp på Lördag morgon för en Talang inventning. Dom söker ryttare landet runt för nya talang innom fälttävlan.

Förra året när jag sökte med ponny fick man först skicka in ett brev och sen fick man komma på interljuv och sen avgjordes det. Dock art jag inte med tagen då pga att dom bara valde storhästar och inte ponnyer.

Men detta år ska man nämligen ta med sig hästen. Du ska visa din häst i både hopp, dressyr, terräng och häst vid hand. Sen självklart en massa teori och lite så runt den hära sattsningen.

Ska  bli kul och se om dom tänkt till lite mer i år. Förra året var lite halvkasst tycker jag. Men det ska bli kul!! 


Kram

 


Kommentarer
Postat av: Clara

Tjolahopp, ville bara inflika att skillnaden är att detta är på Landslagscoachernas iniativ o inte ridsportsförbundet :) vi ses :D kram

2010-10-27 @ 23:50:04
Postat av: Amanda Emmy, Påå

hihi precis ;) Kunde inte sagt det bättre själv ;) Vi SYNS ! kram

2010-10-28 @ 09:23:25
URL: http://amandasomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0