Vad kan man skriva om i en häst blogg?

Vad tycker ni att jag ska skriva om ?

Själv har jag ju satt upp kategorier för Tävlingar, Övningar och Shopping.

Tävlingar
kommer nog vara mest för hur jag förbereder mig och bilder på tävlingar och hur det går och så. Tänkte lägga ut tävlings termin och så när jag får en plan över hur jag ska gå till vägars med min häst. Det är lite svårt att ha en hästblogg utan en huvudperson (hästen).

Övningar kommer komma ut om både till häst och ryttare. Tex vad jag rider för speciella övningar för att få min häst t.ex. lösgjord eller nått likande. Men är även till för övningar till ryttaren. Det är lika viktigt att vara i bra konditon som don häst. Du ska ha en bra balans och kunna hjälpa hästen med dina hjälper.

Shopping kommer nog vara mest ut över vad jag behöver och varför. Samt vad jag har köpt och kanske lite mer HISS och DISS innom utrustning. Det finns ju så mycket nu för tiden och ni kanske vill ha hjälp med hur man just hittar rätt saker för sin egna plånbok (?)

Men nu vill jag ha hjälp med vad jag mer kan skriva om. Själklart kommer allt rulla in sen när jag köpt mig en häst. Övningar och träning och tävling kommer in och bilder och det men jag vill bara veta :)
SJälvklart kan jag komma med Hiss och Diss innom utrustning och så. Men tänkte vänta eftersom att jag inte han någon häst än..


Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

svar;

Jag tycker att mina är exakt likadana efter tvätten, förutom att dom är rena efteråt ;-)

2010-09-12 @ 00:10:48
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0