Sanningen

Många som läser min blogg vet redan att jag har lämnat tillbaka Holly. Men det var alldeless för jobbigt för mig att ta upp det i bloggen då. Men nu har jag fått lite blodad tand till att göra det. Så för er som inte vet så lämnade jag tillbaka Holly för 2 veckor sen. Extremt jobbigt när jag planerar min framtid med han. Men kunde bara tänka på familjens bästa. Så nu har jag tappat lite intresse för dessa hästar. Eftersom att träning och tävling är det jag brinner för. Det är ju så att jag inte vart i tävlingsform sen ett år tillbaka När mossan gick bort. Då har det inte vart några träningar och inte hälle några tävlingar.. Men Eftersom att det är det jag vill så ger jag inte upp.

Så nu är vi ute efter nytt igen.. Känns bra men ändå extremt konstig. Hatar att åka runt och leta häst och rida och rida och rida ännu mer. Det ända jag vill nu är att 2011 blir ett bra år. Tillsammas med alla Fälttävland ryttare och vara med i "familjen" igen. Känns så extremt tomt ♥

Älskade Pollehest♥ Jag vet att du har det jobbigt nu och önskae att du fortfaraned kuna vara våran. Hade jag kunna haft två hästar hade fått vara en av dem!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0