Bil olycka!

Bli inte rädda nu och nej jag har inte vart med om en bil olycka men det känns precis som det.

Kroppen är helt möör, ont i nacke och rygg och i hela kroppen iprinsip. Att ha den här känslan i kroppen. Så kommer jag ihåg att jag hade i kroppen precis när jag började rida fälttävlan. Ramlade av och otränade muskler kom till användning. Så ett litet gott tecken är det nog att jag snart faktiskt är på banan. Tänkte inte skriva så mycket om hur det gick idag. Det gör jag imorgon. Visseligen åkte jag av idag och kunde inte sitta upp av mitt tillstånd. Farligt med terräng.

Men Basse var super duktig idag och skötte sig fint. Anledningen till att jag åkte av var för att jag var VÄLDIGT bestämd över att jag skulle över hindret och då fick han en chock över att jag sa till och faktiskt fick över han över hindret. och då sköt han rygg. Jag brukar sitta kvar när han flyger lite. Men idag var den inte liten!


Nej nu ska jag sova och jag läääär vara mörbultad imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0