Blandade känslor

Tävlingen är avklarad för idag och jag är nästan gråt färdig. Basse var så duktig så. Haft en blandad kompott av känslor dem senaste 35 timmarna. Helt sjukt!

igår kväll var jag så nervös och orolig över idag då. Kunder inte sova låg och tänkte på vad som kunde ske och det jag tänkte på var typ bland det värsta.. Kanske inte så lätt att sova om man har tanken om att shit, jag kanske inte lever imorgon ... och så fort satte det så. Men sen kom jag på mig själv att.. Nää usch så här kan jag inte tänka! Och så somnade jag..

Påväg till tävlingen mådde jag fruktansvärt illa. Jätte nervös!! Hallå jag har typ aldrig vart nervös i hela mitt liv. Mitt hjärta brukar banka lite extra när man står i startfållan men nu var det extremt. Kom till tävlingsplatsen och sa till mamma att, nää jag vet inte om jag klarar det här.. Och så höll jag på hela dagen.

Samma i terrängen. Jag hade precis vart och pratat med min terräng tränare och lagt upp en plan och på vägen mot trandsporterna bangade jag ur. Pappa och mamma packade in allt i trandsporten. och sen sa jag det, gör jag inte det här kommer jag ångra mig och då ut med allt och på med allt och mot framridningen. 

hahah ibland förstår jag mig inte på mig själv. 


Bilder och resultat kommer snart:)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0