Dagens och lite mer





Trött på leran,måste jag ju nästan säga. Det är sommar och min häst har kommit in lerig i flera dar nu. Och täcke är det alldeless för varmt för. Basse får vara inne på nätterna nu för att vila upp sig lite. Han får vara ute hela dagen ist. 

Idag skirttade vi ut. Prämiär i nya sadeln också. Så skön. Riktigt stolt över mitt val. Var nog ute och skrittade och pratade för oss själv i ca,40 minuter. Rätt skönt att bara komma bort och ut med hästen och bara rensa tankarna. En helt annan värld! 



Ikväll har det vart lite kräft skiva och kom hem nu. Där av det sena inlägget. 



Min nya Sadel, inte världens bästa bild utan älskade mobil kameran också ♥







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0