möör som smöör

Tja alla läsare.

Mör i kroppen och det känns verkligen att man gjort någon ting i helgen! Kanske lika bra att man känner det så det inte är en glömd helg!

Håller på och försöker få in lite bilder från helgen. Men datan är så himla seeg så dom kommer nog in lite senare. Idag har jag visseligen fått sova ut lite extra. Behövdes verkligen! Jag mamma och pappa drog till stan för att lämna in mina ridbyxor som jag beställt. Dem var för små så får köpa ett par andra. Kollade där på Häst Biten men hittade inga snygga. Men vi åkte vidare mot IKEA. Sen hamnade vi på Hööks. Dem brukar aldrig ha nått som passar mig men hittade ett par snygga ridbyxor från Mountain Horse. Provade först ett par bruna sen marin blåa och sen hittade jag min färg. RÖDA ridbyxor vart det idag :) Tänkte vara lite fräck. Vem har röda ridbyxor i mitt stall? Nja ingen typ :P Kommer nog upp en bild sen :) 



Nu ska jag baka mig en äppelkaka. Har såååå himla mycket äpplen i trädgårn och Basse hinner inte äta upp alla.  

Kommentarer
Postat av: timmie

Det är supersnyggt med röda ridbyxor!!



Sv: haha ja då är det helt klart en fördel med en egen transport! ☺☺

2011-08-08 @ 18:41:22
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0