Dag 10 - Mina drömmar

Just nu när jag ändå sitter och har så tråkigt eller rättare sagt en muskel kramp i axeln och en smärta i magen. Så kan jag passa på och skriva klart dessa frågor jag lovat att skriva om :)


Mina drömmar.... Hum.. Just nu när jag bara tänker efter om mina drömmar så finns det så mycket drömmar om att man vill ha jätte mycket pengar, kunna gifta sig rik, träffa någon pöjk, kunna spendera pengar, ha en bra telefon som funkar och jag allt. Typ allt en tjej vill ha.. Massa kläder, smink och en massa hästprylar (?) 

Men just nu i min nåd så vill jag bara ha en hel och frisk häst. Det finns inget värre än att inte kunna sova på nätterna, man vet inte om man gör rätt eller fel med rehabliteringen, ifall någon annan tycker man typ är knäpp i huvudet (?) Jag går med en magsmärta i magen som bara är full med oro och ångets över denna fina häst som har så ont. Mår hästen bra? Vad har jag gjort för fel ? Har jag gjort något fel? Det är så svårt att veta. Kan inte hästar prata (?) Ni kanske inte förstår, men att börja sin lite större tävlings säsong (liv) med en ponny som får en vänser sid förlaming och hela mitt liv gick under, leta häst en hel sommar och hittar en underbar häst som inte går egenom besiktningen på två försök.. Leta sedan vidare på nått annat i lite panik för kände mig lite stressad för att hitta en häst.. Känndes som om man hade vart och provridigt alla hästar som fanns på Hastnet (?) Tillslut bestämde jag mig för Holly och var lite tveksam eftersom att min syster vägrade rida han för hon kände sig inte säker.. Kändes lite halv jobbigt i början men men jag stod för att jag älskar verkligen Holly. Tillslut har man en häst som har ont i ryggen så han ramlar ihop när man tag på ryggen. Han fick allergi chock, balltramp med ett ben som var tjockt som en petflaska och man har aldrig hunnit komma igång med träning eller tävling. Så nu står jag på jorden men två skit svåra val.. 

Ge upp (?) 

 


Kommentarer
Postat av: Susie

Så Holly är din häst? Om ja förstår rätt :p e lite trög.

2011-02-22 @ 20:34:16
URL: http://susz.blogg.se/
Postat av: Susie

jaha han e jätte fin ju!!

vad är det för två jättesvåra val du står med? det förstod jag inte heller :/

2011-02-23 @ 08:14:01
URL: http://susz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0