Lördag

Idag tog jag mig till Runsten för att kolla på Ulf Johanssons Terräng träning. Var riktigt intresant att se tyckte jag. Träffade Clara också. Var ett tag sen man bytte lite ord med den familjen så det var trevlig.

Åkte hem och gjorde ordning Holly för en liten uteritt med sedan ett avsluti ridhuset. Red ut i ca. 20 minuter sen arbetade jag mycket sidvärs övningar. Lät han också galoppera av sig lite och han tyckte det var super duper kul! Fick jätte fina komentarer idag också i stallet och man blir så glad av det ♥ tack!

Plåstrade sedan om han och så. Har även fått vintertäcket och skalet tvättat idag. Imorgon bär det av till första hoppträningen men det blir mer ett markarbete/dressyr träning. Bäst att börja så.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0