Tisdag.

Tanken var att Marika skulle tömköra idag men hon kom inte ifrån kliniken i tid. Så jag åkte till stallet direkt efter skolan. Slutade ändå kvart i ett.  Vädret var strålande sol så jag och en tjej i stallet bestämde oss för att rida till andra sidan av vägen. Det börjar med att hela stallvägen var isbacke sen var det lugnt ett tag. Sen när vi väl komm till gruset där vi brukar trava var det också isbacke. Så det gick verkligen inte att rida. Tillslut så Halkar Holly till och får världens panik. Så det slutar med att jag måste dra till i han för att lugna ner han. Men jag tyckte så synd om han. Han lär ju ha träningsverk imorgon. Dem går ju och spänner sig så mycket när man rider på is.
Min lilla plutt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0