dag 2 - Min första egna häst



Wiktor var Familjens försa häst. Han var den 3e hästen jag prov red. Vi ringde till wiktors annons av en slump för vi skulle kolla en annan häst i trakterna. Annonsen hade ingen bild och vi hade inte häller några förväntningar om hur hästen då skulle se ut än att han gått Lb.Lb. Vi kom till gården och Wiktor stod i stallgången med en hög nacka och stolt. Där föll jag så klart pladask. Med wiktor lärde jag mig allt. Jag var 12 år när vi köpte Wiktor och han var nog den busigaste hästen jag har haft. Men han lärde mig ändå allt. Vi starta en massa dressyr tävlingar, hopp tävlingar och en massa fälttävlan. År 2008 kände jag att jag och Wiktor har gjort allt tillsammans. Och jag kommer inte mycket längre än vad jag gör. Så vi bestämde oss för att sälja wiktor. Så nu står han hos en familj i järfälla och mår jätte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0