live blogg från stallet

Nu har jag vart i stallet ett tag. Mamma och pappa har nämligen åkt till typ Bro och lämnat en häst på ett hästhotel. Så jag fick åka till stallet lite tidigare men mig gör det inget. Har fått på alla nya saker. Stigbyglarna är bytta och de nya tyglarna är på och bootsen är provade och dem satt pärfa (Y)
Har till och med hunnit städa mitt ryttar skåp och hästens stora skåp ! Så nu är det fin fint över allt. Nu ska jag gå och fodra hö till alla hestar sen ska jag borsta och rida :)

SES, puss


Kommentarer
Postat av: emm

2012-02-18 @ 21:27:46
Postat av: Emmy

Fin blogg! tävlar du? vilka klasser isåfall? :)

2012-02-18 @ 21:28:36
URL: http://blekingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0