Lördagen

Nu är Lördagen slut och den har rullat på fruktansvärt bra tycker jag. Som sagt var i stallet imorse och tog bort bandaget och pussa lite och skritta i 10 min så han skulle få komma up lite. Sen fick han gå ut till kompisarna i hagen. Tog mig till Lyckås Ridsport och hittade rätt mycket men det fattas bara pengar i plånboken så det vart en spray som underlättar att få bort smutsen från hästen. Skriver lite mer om den imorgon. För nu står det still i huvudet vad den heter,hihi. Sen åkte jag till stallet igen för att hjälpa mamma lite med stall jouren. Kom från stallet runt 3 tiden och hem för att vila lite då jag åkte till stallet runt 17.00 tiden. Joggade Holly en snabbis i ridhuset och han var super fin. Luftiga steg, det gillar jag. Så imorgon vill jag nog försöka att antingen rida ut eller rida nått i ridhuset. Men så tråkigt att han ska behöva gå i ridhuset så nej, jag ska nog ta och rida ut :) 

Natti. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0