Det piggar upp en



Sitter i soffan och har precis drukit kaffe med syrran. Väntar på att steffi ska vakna och att min syster ska åka till Turkiet om bara några timmar. Hon gör mig nervös här hemma.

Denna kopp kaffe var dock inte som alla andra idag. Jag fick en puch måste jag säga. Syrran och jag har pratat länge om en klubb jacka. Vi hade skit fula jackor från klubben förut då loggan var en förnyad design. Det gillade inte vi så nu ska vi trycka med gammla loggan och det ska även stå Fälttävlan på ryggen. Problemet är bara vilken jacka man ska ta (?)

Tips någon om en snygg och bra jacka?



Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker om kingsland jackorna!

2011-07-30 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0