Imorgon är jag tillbaka till verkligheten!

Halloj bloggen. I natt åker jag hem mot nynäshamn och mot min älskade häst. Han är grymt saknad. Ska bli sån skön känsla att få sitta upp på hästen igen. Vist det har vart skönt med lite semesta. Men nä, nu vill jag tillbaka!

Finns så sjukt mycket fina, gamla, äckliga bondgårdar här som man bara vill flytta till, Fantasin om att bygg om och göra det snyggt och renovera! Det svider när man ser en ridskola som håller på och förfaller. Här i närheten av där vi bor, där jag som liten var på ridläger och hade så kul som barn med övernattning en vecka och träffade så mycket nytt folk! Dem hade vandrarhem, resturanger, sommar ridläger och även en ridskola som var igång året om. Och hästar med en mycket känd hingst och en bra uppfödning.

Att bara se det förfalla gör mig tårögd. Jag hoppas dem kommer på fötterna igen. Och som jag och syrran sa, Sker det inget innom 10 år då tar vi över! Vi har så mycket planer hon och jag! hahaha


Pratde med Briving igång och hon sa att han var jätte fin nu. Arbetade bra med bakbenen och att han var lösgjord och att allt var bra :) Benen såg även bra ut. Så nu är jag glad och fylld med värme!

Imorgon blir det nog bara en liten skritt dag eller det beror på vad briving har gjort idag :) !


Hälsning från Gute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0