Söndag

Det är söndag idag och jag känner att min uppdatering börjar bli dålig men den blir som på nytt. Mer kraft och nått skojj att skriva om.

Idag har jag haft både Lunch stallet och Kvälls stallet. På lunchen släppte vi bara in busfröna och åkte hem och rider ikväll. Då första premiär turen blir efter Vilan. Så när jag kom ner på kvällen gjorde jag iårdning han som vanligt. Såg också att Sadlarna sitter rätt dåligt. Tur att vi ska till mustang på Onsdag. Men vet inte om jag ska boka av den eller inte. Beror på när jag får den andra tiden. Känns lite dumt och åka dit när han stått ett tag. Men vi får se. kan dock ta ne gele padd eller en ludd padd..

Satt upp och lite pigg så där. Men han höll iaf alla ben på backen. Red ut en sväng. Skritta och lunkade bara. Kändes riktigt fräch så jag satt där med leendet på läpparna! Kom till stallet och trava lite på utebanan. Riktigt fin med något stark men fick loss det ändå rätt fort i en lång och låg form utan slit. Bara med reglage!

Sen fick han få ut i hagen på kvällen och under natten.


under veckorna har vi:

Målat boxen
Bytt bädd, Halmpelets
Och fått upp hans fina Namn skylt






Nymålade boxen

Och så här ser hans ben ut idag :)




Bara två sårskorpor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0