Torsdag.

Han inte riktigt blogga igår men igår red jag ut på Basse en sväng. Tyckte det var synd att han skulle gå på rid banan för 4e dagen i rad. Så bestämde mig för att rida runt gymnasiet en sväng. Fölt av det red jag i kvarnängsbacken, Med andra ord en lång och brant backe och bra rygg och bakbens övning. HHade han mycket lång och såg så han fick sträcka på ryggen och han tyckte det var lite jobbigt. Sen lulla vi runt lite och travade lite innan vi anlände till stallet. Jätte mysigt!

När jag kom till stallet fick Basse en rijäl dusch. Lite lunch i stallet och sen vart det hagen för hans del. För min del vart det en massa putsning. Behövdes måste jag säga. Tror jag fettade in min dressyr sadel 4 gånger. Den är dock ny och väldigt törstig. Måste bli bättring på det!



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0