2 Sadlar

Nu är vi hem och allt har gått bra på Mustang. Som jag sa så låg våra förra sadlar inge bra så jag tror jag provade 6 olika dressyrsadlar men ingen var så där ÅHH Den ska jag ha. Men jag bestämde mig för det första som jag provade. Men han fick stoppa om den lite för att jag inte skulle hamna på mage. En Barnsby sadel. Sen provade jag 5 olika hoppsadlar men ingen som egentligen är bra att ha i terrängen. Antingen var det för mycket knä skydd eller för lite. Så jag bestämde mig för den sista som jag provade som var helt underbar men som jag bara ska ha tills en annan sadel kommer in som dem tror kommer sitta jätte bra. För den hoppsadeln jag har nu är något liten för min lilla rumpa, nää men nästan! . Så den sadeln som vi beställt kommer att blir en Fälttävlans sadel :) Om den nu passar annars hade dem en massa andra som kommer in som dem tror kommer vara bra sadel:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0