Lugn helg för både mig och Basse

Vart en lugn Helg för både mig och Basse tycker jag. I fredags fick han vila, igår skittade vi i 45 min och idag skirttade vi i 35 minuter. Hoppas att han fått landat lite. Som sagt det har vart KM på klubben idag och jag var tävlings ansvarig. Allt flöt på bra. Så passade på att rida ut i det fina vädret under tävlingens gång. Nu på kvällen har jag vart på Runsten. Hjälpte Marika med Tea eftersom att man helst inte vill åka själv med en unghäst samt kul att bara vara med. Hatar att stå på backen och titta på när folk rider terräng. När man verkligen älskar det själv. Men det var super nuttigt för mig och stå på backen och se. Man fick sig en tankeställare och lite själv hur man ska göra med sin stolle som stå i stallet. Får se när nästa terrängträning blir :) Hoppas snart! 


Hoppas att alla haft en trevlig kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0